HR-medewerker 16-24 uur per week – succesvol ingevuld

By 16 november 2023 januari 15th, 2024 HR

HR-zaken regelen voor een grote, duurzame, logistieke dienstverlener in het midden van het land? Met taken op het gebied van personeelsadministratie, werving & selectie en als vraagbaak voor medewerkers en directie weet je één ding zeker: als HR-medewerker bij dit mooie, informele familiebedrijf met een duurzame bedrijfsvoering is geen dag hetzelfde! Jij bent verantwoordelijk voor alle HR-zaken en wanneer die je uitvoert is aan jou (uren zijn flexibel in te delen). Zolang jij maar met plezier en voldoening werkt.

De uitdaging

Wij zoeken iemand die gelukkig wordt van het contact met medewerkers, met collega’s, maar ook van externe contacten zoals de arbodienst, opleidingsbedrijven, werving- en selectiebureaus en het salarisbureau. Jij vindt het een uitdaging om zowel administratief en  uitvoerend, maar ook adviserend bezig te zijn.

Wat ga je doen

– fungeren als vraagbaak en bieden van advies aan zowel medewerkers als directie op het gebied van HR-gerelateerde zaken

– verantwoordelijk voor de werving & selectie van nieuwe medewerkers

– verzorgen van de instroom-, doorstroom en uitstroom van medewerkers

– voeren van sollicitatie- en functioneringsgesprekken

– verantwoordelijk voor personeelsmutaties en zorgen dat het salarisbureau op de hoogte is

– ondersteuning bij ziekteverzuim en arbobeleid

– verantwoordelijk voor de uitvoering van het opleidingsplan

– meewerken aan het optimaliseren van HR-processen

Wie zijn wij en met wie ga je werken

“Logistics with a green drive” is waar dit bedrijf voor staat. Op het mooie en gezellig kantoor in het dorp ’t Goy (gemeente Houten bij Utrecht) wordt uiting gegeven aan deze duurzame en maatschappelijke bedrijfsvoering. Je hebt jouw eigen kantoor en werkt nauw samen met jouw collega van Interne Zaken, die met zijn brede ervaring in deze branche ook jouw rechterhand is met veel HR-zaken. Daarnaast heb je veel contact met de collega’s van de planning, met de managers en met de directie. De communicatielijnen zijn kort en informeel waardoor je snel kunt schakelen en klantgericht kunt werken.

Wie zijn jouw collega’s

Jij behartigt alle personele zaken voor zo’n 80 medewerkers (chauffeurs, kantoor- en logistiek medewerkers). Daarnaast hebben we een kleine autowerkplaats (Autobedrijf de Rooy), waarvoor jij ook de personele zaken doet. Met jouw collega’s kun je gezellig lunchen in de kantine of een heerlijke lunchwandeling maken door het mooie groene dorp. Onderling contact en gezelligheid is een belangrijke kernwaarde en regelmatig worden er personeelsbijeenkomsten georganiseerd.

Wat verwachten wij van jou

Het is mooi als jij bent opgeleid op mbo-/hbo-niveau richting HR. Maar nog belangrijker vinden wij het dat je enkele jaren ervaring hebt binnen de branche en binnen een HR-functie. Ervaring met Loket en het MS Office-pakket is een pré. De Engelse taal beheers jij in ieder geval mondeling, omdat wij een aantal Poolse medewerkers in dienst hebben.

Dit mag jij van ons verwachten

  • Een mooie salaris: € 4.000,- tot € 4.500,- (o.b.v. 40 uur)
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 24 verlofdagen en 3,5 atv-dag (o.b.v. 40 uur)
  • Reiskostenvergoeding
  • Een goede pensioenregeling
  • Elke dag vers fruit
  • Gezellige personeelsbijeenkomsten (Zomerbarbecue, Kerstdiner en 2 x er jaar een PV-uitje met activiteit, waar ook regelmatig jouw evt partner bij wordt uitgenodigd)

Geïnteresseerd? Of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Manuela Geurts via 06-48626735 of info@secretaryforyou.nl

Leave a Reply