Enthousiaste matchmaker/coördinator particuliere zorg Zeist 24-32 uur per week – succesvol ingevuld

By 29 november 2023 april 8th, 2024 Administratief, Geen categorie

Vacature l Enthousiaste matchmaker/coördinator particuliere zorg l Zeist l Parttime

Ben jij die veelzijdige enthousiaste matchmaker met commerciële ervaring en interesse in de ouderenzorg, die zowel doortastend als empathisch is? Én ben jij op zoek naar een werkgever die staat voor kwaliteit en een persoonlijke aanpak? Lees dan nu verder!

 Over de functie
Als matchmaker ben je de verbinder tussen cliënten en zorgverleners. Jij zorgt ervoor dat de cliënt optimale zorg ontvangt door de match met de juiste zorgverlener te maken.  Dit doe je door een goede gesprekspartner te zijn voor zowel de cliënt als de zelfstandige zorgverlener. Je weet de wensen en behoeften van cliënten goed te inventariseren en op basis daarvan stel jij een zorgteam op van zelfstandige zorgverleners.

Het betreft een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. Je hebt veel persoonlijk contact met cliënten en zorgverleners. Zo houd je je bezig met het voeren van selectiegesprekken met de zelfstandige zorgverleners die zich aanmelden bij de opdrachtgever. Jij maakt hierin het verschil door te achterhalen welke zorgverlener het beste is voor de organisatie en op de juiste plek kan worden ingezet. Het volgende moment geef je advies over de optimale zorg die cliënten thuis kunnen ontvangen. Dat doe je telefonisch maar je gaat ook regelmatig op huisbezoek.

Na de samenstelling van het team en de start van de zorg ben jij de verbindende schakel tussen cliënt, mantelzorgers en zorgverlener en het vaste aanspreekpunt voor de betrokkenen. Jij coördineert de zorg, ondersteunt het zorgteam met het maken van overeenkomsten, zorgplannen en maakt roosters. Daarnaast werk je aan het uitbouwen van je netwerk aan zorgverleners, doorverwijzers en cliënten.

Kortom een maatschappelijke relevante functie waar jouw passie voor de zorg en jouw commerciële talent goed van pas komen.

Wat kun je verwachten?

  • Leuke collega’s in een hecht, klein, informeel en zeer betrokken team die werkzaam zijn op het kantoor in Zeist. Er heerst een open en positieve sfeer en er is veel ruimte voor gezelligheid!
  • Veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen met diverse trainingen, opleidingen etc.
  • Een marktconform salaris wat gebaseerd is op jouw ervaring en kennis en kunde inclusief goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een eerste arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, daarna is er zicht op een vast dienstverband.

Over jouw (kwaliteiten)

  • Je schakelt gemakkelijk, houdt van uitdagingen en afwisselingen binnen je werk en houdt het hoofd koel in een hectische omgeving.
  • Je bent proactief, oplossingsgericht, professioneel en integer.
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; je kan goed verwoorden wat je wilt overbrengen, spreekt en schrijft vloeiend de Nederlandse taal.
  • Je beschikt over een goed gevoel voor commercie; je weet op welke manier je het beste vraag en aanbod aan elkaar kan koppelen. En als deze match er is, dan vieren we natuurlijk dit succes!
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Je bent dienstverlenend, positief en sociaal ingesteld; je bent oprecht betrokken bij zowel de collega’s als bij de cliënten.
  • Je bent 24 tot 32 uur in de week beschikbaar voor deze functie.

Over de organisatie
De organisatie is een ambitieus zorgbemiddelingsbedrijf en ondersteunt mensen met particuliere (thuis) zorg, door middel van een duidelijke en persoonlijke aanpak. Het is hun missie om ouderen in hun vertrouwde omgeving oud te laten worden, door het realiseren van duurzame verbindingen met zorgverleners. Dit doen ze door particuliere zorg thuis op maat te leveren.  Van het bieden van gezelschap en begeleiding tot 24 uurs zorg.

Vanuit de twee vestigingen (Zeist en Velp) werken de matchmakers aan het optimaal invullen van de zorgvragen voor cliënten. Ook ondersteunt de organisatie zzp’ers in hun administratieve werkzaamheden, zodat de zzp’ers zich kunnen richten op wat ze het liefst doen: zorg verlenen!

Interesse in deze afwisselende en uitdagende baan bij deze mooie organisatie in de particuliere zorg? Neem dan contact op met Manuela Geurts via e-mailadres: info@secretaryforyou.nl of via telefoonnummer: 06 48626735!

Leave a Reply