Project Management Officer (PMO) te Utrecht

Ben jij een resultaatgerichte PMO’er met een hart voor de zorg van morgen? Zoek je een informele en ambitieuze werkomgeving waarin je meedenkt over vraagstukken in de zorg, onderzoek en onderwijs? Dan ben jij de energieke en enthousiaste collega voor het team Strategie en Public Affairs van onze opdrachtgever, die wij zoeken. Ontdek hoe jij een sleutelfunctie kunt vervullen!

Wat ga je doen?

Als PMO’er bij SPA ga je een veelzijdige rol uitvoeren, waarbij je een belangrijke schakel bent in de ondersteuning van de gedreven programmamanager en (beleids)adviseurs bij de uitvoering van impactvolle, integrale programma’s en projecten in de zorg zoals het Integraal Zorgakkoord.

Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie en (financiële) planning, bewaakt het overzicht en de projectvoortgang van de diverse projecten. Het bewaken van deadlines en budgetten en het faciliteren van de projecten behoort tot je dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast heb je oog voor procesoptimalisatie en zorg je ervoor dat informatiestromen binnen de projecten optimaal verlopen.

Tevens organiseer jij bijeenkomsten, vergaderingen en congressen en je zorgt ervoor dat dankzij jouw voorbereiding agenda’s, vergaderstukken en presentaties in orde zijn. Als organisatietalent draai je je hand niet om voor het maken van complexe bestuurlijke afspraken. Kortom je bent een onmisbare spin in het web voor het team SPA.

Wie is de opdrachtgever?

De opdrachtgever is een brancheorganisatie in de zorgsector. Bij het bureau in Utrecht werken ruim 40 bevlogen collega’s. De organisatie bestaat uit een vijftal teams: Support, Mens & Organisatie, Kerntaken, Strategie & Public Affairs en Communicatie. Je werkt vanuit je thuisbasis Team Support voor Team SPA.

Wat breng je mee

  • Je herkent jezelf in de eigenschappen: proactief, gedreven, flexibel, verbindend en hebt een prettige persoonlijkheid.
  • Je bent altijd op zoek naar manieren waarop het beter kan, vindt het leuk om je verder te ontwikkelen en bent bovengemiddeld digitaal vaardig.
  • Je hebt affiniteit met de zorgsector en bent geïnteresseerd in thema’s als digitalisering van de zorg, duurzaamheid en preventie.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal, Office 365 en hebt affiniteit met ICT.
  • Hbo-denk- en werkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van projectondersteuning of bereid deze te volgen.
  • Je kunt complexe informatiestromen en processen coördineren, verbanden leggen en consequenties, belangen en prioriteiten daarbij afwegen.
  • Je houdt van een dynamische omgeving.

Wat bieden wij jou?

  • Uitstekende primaire (afhankelijk van ervaring en opleiding salarisschaal 8, minimaal €3.514 – maximaal €4.259 bij 36 uur) en secundaire arbeidsvoorwaarden, 8% vakantietoeslag en een dertiende maand.
  • Daarnaast kennen we voor de medewerkers een gunstige premieverdeling voor de pensioenopbouw (werkgever versus werknemer is respectievelijk 70%-30%).
  • Ruimte voor groei en budget voor professionele ontwikkeling.
  • Een warme, informele werksfeer.
  • Een kleine organisatie (+/- 40 vaste collega’s) met gedreven, collegiale professionals.
  • Waardering voor eigen inbreng en initiatief bij het uitwerken van ideeën.
  • Een aanstelling voor 32-36 uur per week. Een dag in de week thuiswerken is mogelijk.
  • In eerste instantie een aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd.

Interesse in deze functie? Graag zien wij jouw sollicitatie tegemoet via info@secretaryforyou.nl

 

 

Leave a Reply